Trevlig fredag

Idag har det inhandlats en del till vår resa. Otroligt vad grejer man behöver när man reser med två barn. Fast egentligen är det bara Malte. Noel har blivit så stor att det nästan är som en vuxen. Med Malte är det lite mer att tänka på....burkmat, välling, flaskor, nappar, blöjor, badblöjor, ad-droppar, skedar, gröt, leksaker...ja...det är bara en vecka men jösses vad man använder prylar!
Efter denna shopping fick Noel en klippning hos frisören och Jon lagade det här till middag. Hemmagjord schnitzel men egen gurka och lingon. Väldigt gott kan jag säga.







Nu sippar jag på en Bloody Mary. Vi har nog aldrig druckit en drink hemma på tu man hand. Denna tänkte vi dricka på nyår men glömde det. Därför fick jag nu för mig att blanda till en liten fredagsdrink. Den blev sådär tyvärr. Jag vet inte, jag trodde att jag gillade Bloody Mary men det gör jag kanske inte. Har druckit det ute en gång och tyckte det var smarrigt. Kanske har en del att göra med vilken slags tomatjuice man använder. Har hört att den på flygplan är den absolut bästa. Är det något ni känner igen?
Jag äter nog hellre sellerin än dricker den här drinken som inte blev helt lyckad. Tror jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0