Nyckelord

  • Nya tänder? Är där inte något i munnen? Kan det vara därför han är missnöjd?
  • Varför vaknar du femtioelva gånger om kvällen?
  • Ont i magen?
  • Bajsar helt plötsligt 7 gånger om dagen.
  • Jodå, där är två nya tänder på väg upp. Samtidigt. Inte konstigt han biter på saker och är ledsen ibland.
  • Vällingpanik-fungerar inte. Snart börjar jag jobba.
  • Malte dricker nu välling med bröstmjölk. Det bara lossnade. Nu kan det bara bli bättre.
  • Pumpa ut så man inte sprängs.
  • Noel beter sig som en bortskämd liten skitunge ibland.
  • Noel är helt fantastisk.
  • Noel har börjat sova längre sen en lång tid tillbaka. Hör och häpna, barnet sov till kl 10 på nyårsdagen.
  • Snart åker vi. Solhatt? Finns det ens att köpa nu? Våtservetter. Burkmat. Solkräm. Bikini. Passar den ens?
  • Bikinin passar nog. Har inte tid att köpa någon. Tack och lov har jag gått ner allt. Och fem kilo till.
  • Jag börjar jobba morgonen efter vi kommer hem. Landar på Sturup kl 22.20. Väl hemma och barnen i säng är väl klockan 1.00. Jag ska upp kl 5.
  • Jag vill handla nya kläder. Det brinner i fingrarna. Har inget kul i garderoben. Jo, en ny kofta jag köpte igår. Finaste någonsin.

Imorgon ska Jon jobba några timmar. Vi ska slöa hemma.
Jag kan inte sluta tänka på den lille pojken som dog. Det gör ont i hjärtat varje gång jag tänker på dem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0