Lite Stockholm och lite mat

I helgen var vi alltså i Stockholm och hälsade på Malin. Jag, Charlotte och Emelie. Vi hann med hembakade scones, brunch på Malins vis, Singin' in the rain, öl på Bishops, Sickla köpcenter, middag på Vapiano, kallbadande på Hellasgården, skönsång på Grand Hotel och äkta Stureplanskänsla à la 20-åringar på East kl tre på natten. Det hela slutade med att vi alla fyra höll på att bli ihjältrampade på MAX under fyllematsinköpen. Här kommer lite bilder!















Jag, bebis, låtsasvin.



Hittade Daniel från Den itusågade kaninen (Bolibompa). Var ju bara tvungen att komma hem med ett kort på oss till Noel. Han undrade om han hade med sig kaninen.



Vi spenderade ett antal timmar i Gerts flotta bil. Något som bara måste göras om. Jag älskar mina vänner. Vi plöjde igenom de flesta samtalsämnen, barn, bröllop, musik, fysiska åkommor mm. Vi lärde också varandra en och en annan liten läxa. Man hinner med mycket på en resa mellan Malmö och Stockholm alltså.



Goda hamburgare får du på Frasses.





Idag hade jag och Noel ledig dag tillsammans. Vi bakade kanelbullar. Imorgon tänkte jag mig sopplunch på vårt café.





Godare kanel/kardemummasnurror får man leta efter.

Till middag ikväll bjöd Lina på Supersize pirog med morotssallad. Strålande gott.







Kommentarer
Postat av: Emelie

Åh det var verkligen en jättebra helg. Jag fick också en sådan där känsla av att jag verkligen älskar mina vänner. Härligt! Fina foton också, kan du inte skicka lite till mig?



Kramar

2010-03-11 @ 15:23:19
URL: http://greiddnos.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0