Skoinspiration

En klassisk bröllopssko förvisso. Men åh så fin, tycker jag. Och den kan färgas i princip vilken färg man vill.


En annan variant. Ganska lik de du tittat på.





Två varianter för den lite mer vågade





Den här rosa kanske är lite väl. Jag vet inte. Men lite platå är inte fel, så kan man ju välja annan lite mildare modell, det är så mycket skönare att gå i! De kan man dansa länge i!

Mina absoluta favoriter. Och då också de dyraste. På rea nu. Men fortfarande överlägset dyrare.


Kommentarer
Postat av: Emelie

Hej gullis, de första är ju precis samma som de jag tittat på men jag litar på Anna och kör på hel sko tror jag, annars gillad ejag verkligen det sista paret, supersöta!! Var kommer de ifrån?



Kram

2010-02-21 @ 21:38:11
URL: http://greiddnos.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0