På jakt

Idag letade jag efter en klänning att ha på min examensdag. Jag hittade den och imorgon ska ni få ett smakprov på hur den ser ut. Hittade även skor och en behå till. Allt från mina fina svärföräldrar. Vilka fina. Kul att få ordna något vackert till bara sig själv som en fin belöning för att man varit så duktig!

Hade mitt näst näst sista seminarium idag. Jag är lite i ett lyckorus mest hela tiden. Samtidigt som jag är lat som en gammal katt när jag är hemma och ledig och inte har något att göra. Får verkligen inte något gjort. Imorgon måste jag dock fixa lite saker. Som tvätten, handla och röja här lite. Resten av tiden ska jag ligga stilla i soffan och på terrassen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0