Långhelg!

Det finns en rolig grej här hemma. Ungefär varannan gång vi tänder lampan bakom soffan så byts det kanal på tv:n. Otroligt irriterande men samtidigt så kul och märkligt.

Jag vet inte om jag förstått begreppet "white trash" men igår fick jag en känsla att vi var just precis det under hela dagen. Jag och Noel började dagen med att åka till Center Syd i Löddeköpinge. Åt där lunch i form av Happy Meal på Mc Donalds. Handlade paketer till kalaset på söndag, åt en glass och åkte sen hem. Till middag åt vi tacos. Det fattade bara Let's dance på TV 4... Istället satt vi chockade över att SVT visade Pistvakt och Sjukan på bästa sändningstid en fredagskväll.



Idag har vi lekt med våra fina grannar. Så här såg det ut innan vi åkte till Norrvidinge Handelsträdgård och Evas loppis.







Handelsträdgården



Hemma har det planterats under kvällen. Sakta men säkert pysslas det med huset. Det tar verkligen tid sådant här. Grovgöra och fingöra om vartannat. Och då köpte vi ändå ett helt färdigrenoverat hus...








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0