Goa unge

Måste bara förtydliga att jag verkligen inte har stenkoll på hur mycket vi handlar mat för varje månad. En sak är säker och det är att som jag handlade igår borde vi göra för jämnan. Självklart blir det dyrare andra gånger när man måste ha tvättmedel, diskmedel, hygiengrejer och så. Ärligt talat så vet jag faktiskt inte om vi lägger 2000 eller 7000 kr på mat i månaden som det är nu. Vi har verkligen ingen koll och det är katastrof. Nu när jag börjar jobba så ska vi byta så att jag sköter räkningarna och så ska vi skaffa betal-icakort så vi kan sätta in pengar och börja få en uppfattning om hur mycket vi egentligen gör av med!

Finns det något mysigare än ens egna sovande unge?



I ca två år har jag sjungit samma visa för Noel när han ska sova. Det är självklart hans val, jag är nämligen riktigt jävla trött på Valpen min. Jag kan bara två verser så jag kör dem och om igen. Nu somnar han relativt snabbt och det är inte varje kväll vi sjunger. Men det är helt omöjligt att sjunga någon annan, han vägrar. Sommaren då han hade fyllt två tog det lite längre tid att natta honom ibland. Då kunde jag ligga i typ en halvtimme-fyrtio minuter och sjunga den jävla sången, om och om och om igen. Att han inte tröttnat? Och varför just det? Det finns ju så många andra fina godnattvisor jag sjungit för honom han hade kunnat fastna för? Roliga unge.

Ser ni så stor han har blivit?


Kommentarer
Postat av: Emelie

hahahaha, har du sett när Robert Gustavsso gör en sketch dr han byter ut valpen min i texten mot Kalle Ankan min? Gå in på youtube och sök på kalle anka och robert gustavsson. Jag lovar att du kommer att ha roligare nästa gång du nattar Noel efter det!



Han har verkligen blivit stor. Jag hoppas jag får träffa er snart!



har du köpt atelier lzckudden på david? Hehe, ser att Noel står beredd att leka kuddkrig med dn :)



Kramar

2009-05-06 @ 08:37:15
URL: http://greiddnos.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0