Fin fin dag.

Fick mig en glad överraskning igår. En blomma jag fått av mamma som hängt med henne länge har för första gången fått en vacker blomma. Där är massor av knoppar. Jag brukar titta till den då och då men den har aldrig blommat. Igår upptäckte jag massor av knoppar, ganska stora också, och några utslagna. Hur kan jag ha missat dessa? Den stod lutad mot fönstret innan men vänd så här så blir det tydligt. Så vacker.

                                     
Jag bytte mina sandaler idag. Den ena var lite vanskapt. Gick bara rakt in och fick ett par nya. Härligt. De känns redan mycket bättre. Ja, nu fick ni ändå se dem. Jag ska ha dem på examen på fredag.

                                    
Idag var jag och mamma på stan. Jag handlade några linnen och en tröja. Sen bar det iväg på konsert i Folkets park. Det var min lillasyster som skulle sjunga med sin gospelkör från gymnasiet. Åh, hon har blivit så stor. Uppträdde gjorde också en marschorkester under ledning av Ola Nordqvist, storband med Ola Åkerman. Gospelkören leds av Almaz Yebio.

  



Lillasyster står lite bakom, fjärde från vänster i vitt.










Kommentarer
Postat av: Madde

Vilken vacker syster! Syns att ni är syskon!

2009-06-02 @ 20:36:36
Postat av: Jenny

Vad ni är fina! Sötisar!! Ja visst är hon bra. Snacka om att bara sjunga på luften. Hon bara öppnar munnen och bara sjunger av hela själen.

Sånt gör mig lycklig (o lite förbannad ;)

Kraaam

2009-06-03 @ 12:25:46
URL: http://jennybergqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0