7 juni

Idag var jag, Noel, farmor och farfar i Helsingborg och lyssnade på en konsert som Jon hade med elever från Synkopen utanför Dunkers Kulturhus. De skötte sig utmärkt. Här kommer lite bilder.





Noel tog tre riktigt bra kort. Hahahahaha.







Vi fikade lite inne på Dunkers innan, såg på konserten och avslutade sedan med att spela igenom de flesta instrumenten i Jons sal.







Noel somnade till musiken i mitt knä efter en halvtimme. Det var inte igår det hände, kan jag säga. Mysigt var det men inte som att hålla en bebis. Tungt, obekvämt för armarna som skulle hålla upp hans huvud och kropp och Noel satt som en säl med krökt rygg. Fick tyvärr ingen bild på denna stund. Underbare lille älskling, vad jag älskar dig.






Kommentarer
Postat av: Emelie

Vad fin är han är i nya tröjan ;) !

2009-06-16 @ 14:00:27
URL: http://greiddnos.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0