Härliga dagar

Det har varit ett längre blogguppehåll. Här kommer lite bilder från den senaste veckan!





Noel ville springa naken i ösregnet en dag.









Lite suddig bild tyvärr. Men oj så gott det var. Tyvärr råkade Noel skjutsa i hela mitt vinglas när han kröp under bordet fem minuter senare. Över hela tallriken och även över mig. Fick till och med gå in och duscha av mig eftersom vinet blötte ner både byxor och trosor. Middag med familjen. Nu vet ni.







Efterrätt blev äkta vaniljglass med varma bär och vispad grädde. Grädde, lite överflödigt egentligen kanske men så jävla gott.

Idag hade vi besök av Noels kompis från dagis. Det har varit en underbar, varm sommardag och jag har varit ledig. Hör och häpna. Imorgon bär det av till Borstahusen vid Landskrona för en stranddag med en annan av Noels kompisar från dagis och hans mamma. Blir nog himla fint.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0