090709

Fulla dagar, dessa dagar. I tisdags blev det lite mer fest på kvällen än vad jag hade tänkt. Skulle ju upp kl sju dagen efter och jobba. Sagt och gjort. Men fy fan, det var några tuffa timmar innan jag hämtade mig. När jag äntligen kände mig lite piggare var det dags för after work på Mynta i Lund. Riktigt trevligt. Blev deras burgare, vitt vin, en bloody mary och en stor stark. Jadå, man kostar på sig lite nu när man fått jobb, känns jävligt bra.
Imorgon är det dags för någon slags personalfest hos en av de manliga syrrorna. Vi har många manliga syrror. Det är kul. Väger upp det hela litegrann. Igår var det med två läkare också. Himla kul det med. Får se hur vilt det blir imorgon. Man har ju hört lite rykten om de fester som ägt rum innan.
Tror jag ska ha min gula nya klänning. Eller den vita kjolen? Vad tycker ni? Ja, om det är någon som läser vill säga.

Shoppade lite idag. Tyvärr var batteriet slut i kameran, kan kanske visa det en annan dag. Lite fina strumpor, leggings, skor, byxor och en fin bikini. Trosorna passade precis. Typiskt mig. Att ta den trots att den rätta storleken inte finns. De passar men det är fan precis. Men får man prova hundra bikinisar innan någon klickar så får man helt enkelt slå till när man väl hittar någon.
Idag struntade jag i middag. Det blev chips istället. Inte bra för mina bikinitrosor. Blev en halvgod sallad på Espresso House vid halv sex med Emelie.
Är det någon som egentligen gillar Espresso House's mat? Jag blir nästan alltid besviken. Så jävla dyrt och inte särskilt imponerande. Iste - 28 kr. En liten smaklös sallad med en torr brödbit - 65 kr. Nej tack. Aldrig mer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0