Trettondagen?

Idag var vi i Lund på den nya fina ishallen och åkte skridskor med Noel för första gången. Förrådet med skridskor man kan hyra var uttömt så jag fick i mina fötter i ett par killskridskor i strl 37, Noel fick ett par i strl 29 (han har 27) och Jon i strl 41 (han har 44!!!) Jons tår var helt krökta och han har fortfarande ont men vad gör man inte för sitt barn.

Noel tyckte det var lite läskigt i början men sen blev det bättre och han ramlade till och med med vilje för att det var kul och undrade varför inte jag också ville ramla.



Noel i vit hjälm och jag i rödaktig mössa.



Noel fick lite kexchoklad.



Vi fortsatte sedan den sunda stilen med Burger King i Lund och kex där hemma.







Borde man ta ner alla ljusstakar och sådant idag eller? Jag orkar inte idag....det får bli en annan dag. Det kommer bli så mörkt här. Så känner jag varje år. Måste nog köpa lite nya lampor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0