Uppdatering

Halloj. Ska snart bege mig till min mamma för att sova där i natt. Skulle tagit tåget klockan nio men precis när jag skulle gå kom Jon på att han glömt att åka och tvätta bilen. Verkstan imorgon och besiktning på fredag. Bara att ta av sig, skicka iväg Jon till macken och sätta mig på tåget en timme senare istället. Det skulle bli räkmacka hos min mamma. Det får bli en sen räkmacka! Tänkte att jag skulle lägga in lite bilder från veckan.

Noel har för första gången fått prova på att spela Bolibompa-spelet på tv4.se. Jag visade lite, hjälpte till och sen provade han. Efter lite träning styr han den lille gubben alldeles själv och jag är mäkta imponerad över vilken talang små barn kan utveckla. Helt galet. Sen var han som en besatt. Fick inte honom från datorn. Antar att jag nu satt igång processen där man måste sätta upp regler för hur länge ens barn får sitta vid datorn. Än så länge går det att säga att man bara kan spela spelet en gång på helgen.



Fina Daisy och Karoline.





På väg till Kirurgens operationsavdelning.



Dagens outfit. Jag gillar grönt. Tror jag klär i det.



Kommentarer
Postat av: annakaroline

Va??? Måste man tvätta bilen innan verkstan?! :-O Det gjorde inte jag... och den gick felfri (nästan) genom besiktningen!!! Haha!



Tycker verkligen du klär i grönt... fast lite bättre i mysrandigt! :-D

2009-01-28 @ 23:10:18
Postat av: Emelie

Precis din färg ;)



Gött att du skaffat dig en datorkid, hihi, det lär som du säger bara vara början!

2009-01-29 @ 08:34:11
URL: http://greiddnos.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0