Torsdag

Jag har haft en fin dag. Den började med att jag och Johanna sågs i skolan för att få iväg ett mail angående vår betygssättning på uppsatsen. Lång historia och orkar inte skriva mer än att gårdagens eftermiddag var mycket märklig.
Efter att det var gjort tog vi en falafel och besökte sedan en affär på St Knuts torg i Malmö och köpte lite saker till våra små. Noel fick en ny mössa. Jag vet inte hur många mössor jag köpt till honom de här nästan fyra åren. Jag älskar mössor och det är så kul att ha lite olika färger och ränder att variera med!



Jag kom hem, tog en cykeltur med Hilma och njöt sedan av solen en stund och drömde mig bort.



Vi har precis ätit quornfiléer med pasta, keso och majs och nu är det Bolibompa och läggning om en stund.
Tar nog en tripp till Karoline lite senare och myser där hemma lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0