Termin 6

Kom tidigt till skolan idag för att förbereda mig inför den SISTA kursen på min utbildning. Gud, vad mycket det är jag har framför mig. Får försöka ta en bit i taget och inte stirra upp mig allt för mycket inför allt som ligger framför oss denna vår. Har i alla fall lyckats få tag i en bok och skrivit ut det mest nödvändiga. Nu måste jag bara fixa någon slags pärm och någon mapp och försöka strukturera upp min tillvaro lite bättre än vad jag lyckats med de föregående kurserna. Jag har goda intentioner men någonstans på vägen har det falerat och det har inte funnits någon som helst ordning på papperna. Denna gång ska jag verkligen försöka vara lite bättre på det. Jag ska också försöka läsa i god tid och ta mer ansvar själv. Denna kurs kommer vi inte att kunna sitta tillsammans i lika stor utsträckning som innan och det gör mig lite nervös. Jag behöver er andra! Usch, hur ska jag klara mig sen i sommar när jag är helt själv? Jaja, först ska jag ta mig igenom denna sista termin.

Kommentarer
Postat av: annakaroline

Det kommer gå suveränt, Krix! Du fixar slutspurten. Jag måste nog säga att jag är precis tvärtom... jag var iväg och köpte ny fin marrimekkopärm och nytt pennskrin i söndags, och sen hatar jag grupparbeten! Jaja, det är bra att kunna jobba i grupp. Men jag föredrar att ha kontroll själv... :-)



Oj vad olika men ändå lika lixom! :-D

2009-01-19 @ 19:53:31
Postat av: Kristina

Jag är inget fan av grupparbeten heller egentligen. Till tentor däremot har vi suttit i grupp och pluggat och det är ovärderligt! Man lär sig av att få förklarat saker för sig och av att förklara saker för andra. Grupparbete...nej, jag håller med, jag gillar också att reda mig själv! :-)

2009-01-19 @ 20:51:52
URL: http://sjuksyrrestina.blogg.se/
Postat av: Emelie

Inga problem, jag har mycket svårt att tänka mig att du inte skulle klara dig strålande! Tänk Kristina, snart är vi klara och vuxna...Jag förstår dig förresten...hur ska det gå? Fast du har ju Noel, klarar man att uppfostra ett barn så är väl ett jobb ingenting!

2009-01-20 @ 08:23:37
URL: http://greiddnos.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0