Taxifärd nr 2.

Inte mycket bilder nu, tråkigt, jag vet. Noel är i princip frisk. Jag har haft en lång dag i skolan. Halv nio till halv sex. På väg till tåget ringde Henrik, han jag åkte taxi med för några veckor sedan för att bussen var försenad så att vi missade tåget. Allt tågtrafik inställd till klockan sju. Så vi möttes upp och tog en taxi hem för andra gången. Denna gången var det fastpris med 979797. 200 spänn billigare. Skitbra. Fast under färden fick vi betala för det. Galningen kör i rusningstrafik på motorvägen i 150, rycker och har sig, kör om hit och dit och missar avfarten mot Kävlinge. Klant. Vi kom ju rätt på det ändå. Sen fortsatte gasandet och bromsandet hela vägen hem och mitt i detta fick jag ett sms. "Bromsa, gasa, bromsa, gasa, är det lika ryckigt där bak?" Hahahaha, så där satt vi och messade i hemlighet inför chaffisen.

Ikväll ser Jon handboll. Jag har det ganska tråkigt. Får se om jag kommer på något kul att göra.
Äh, här får ni en bild på mitt öga. Jag älskar att leka med kameran och göra roliga närbilder.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0