Ledig lite till

Jag insåg precis att detta är julledighetens sista dag. Det känns konstigt att jag sitter i skolan kl 8.15 imorgon. Det ska faktiskt bli kul men det känns lite ovant att gå till tåget tio i sju. Även om Noel varit duktig på att väcka mig i jul så är det något annat att gå upp, göra sig iordning och gå till tåget.

Ledigheten denna trettondag firas nu med ett fotbad. Både för mig och Jon. Jag är färdig med mitt och nu sitter Jon och fixar sina fötter. Jag instruerade honom flitigt men han visade sig vara en riktig expert efter jägarmarschen i Kustjägarna där han blev väldigt mån om sina blodiga fötter. Nu har han nog filat fötterna i tio minuter, haha. Nu blir det insmörjning med fotkräm.

Tuffa dagar denna vecka med både skola och jobb på David Design men allt verkar lösa sig med hund och barn som ställer till det lite under våra långa dagar. Nu ska vi se några Vänner-avsnitt!

Kommentarer
Postat av: Mia

Nehe jobbar du där? Sprang där jämnt när jag bodde i Malmö - härlig affär!



Mysigt med fotbad tillsammans hihi..Det är vardagslyx!



Kram Mia

2009-01-07 @ 10:44:13
URL: http://www.theswedishgirl.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0