I natt är Kylbalsam min bästa vän. För en stund i alla fall.

Aaaaaah, det blir väl en likadan natt i natt med med kli, kli, kli. Noel vaknade precis och jag fick lägga mig med honom i vår säng. Låg 20 minuter och kliade då och då och till slut tog jag tag i det och hämtade kylbalsam och smorde in hela honom för andra gången ikväll. Blir säkert en runda eller två i natt också. Det är värst för Noel...man får inte glömma det. Men det är lätt att glömma det en stund mitt i natten när man själv är aptrött och tycker att han ska ligga stilla och sluta klia så man kan få sova.


Kommentarer
Postat av: Emelie

Åh det låter inget kul alls. Jaf tycker synd om er båda två. Inte lätt att orka ta han om allt heller när man har så mycket att tänka på!

2009-01-22 @ 08:28:36
URL: http://greiddnos.blogspot.com
Postat av: Mademoiselle Moyenne

Gå genast in och kolla på Mias kommentar under mitt senaste Parisinlägg del 3!



Puss

2009-01-22 @ 17:55:10
URL: http://greiddnos.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0