090118

Noel sov som en liten gris i natt. Vaknade tyvärr lite tidigt i samband med att Jon skulle gå upp. Men va fan, det gör ju inget. Det är bara det att på morgonen är jag så förbannat trött att det känns som världens undergång för att han vaknar tidigare än jag önskat. Dramatisk? Ja, jag är förtvivlat morgontrött. Då kan det vara lite halvjobbigt med barn som vaknar tidigt. Efter en stund känns det bättre dock och det var ju betydligt jobbigare när han var mindre, försöker jag påminna min. Då var det lek och full rulle från första stund. Välling skulle göras och blöjan skulle bytas. Nu förflyttar vi bara oss till teven och slumrar vidare där en timme eller två. Inte så jobbigt egentligen!

Madde, Alva och Viktor har varit här. Så mysigt och jag fick fixat en del här hemma. Nu blir det en lugn kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0