Vinterhelg

Vi har haft en underbar helg på landet med massor av snö. Här kommer bilder!



Längdskidor. Tänk om man kunde åka det lite oftare...Noel invigde sina, det gick sådär.















Utflykt i skogen med grillad korv och varm choklad.







Korv och en hederlig gammal pjäxa.



Jag och Jon fick ansvar för middagen på lördagen. Självklart kan vi inte låta bli att göra något lite för speciellt. Lammstek fylld med vitlök, avokado och chèvre. Till det basmatiris, fetaostkräm och en makalös sallad.







Trött kille på väg hem i snökaos.



Jag som äntligen tagit mig en dusch. Gossip girl, Mia och Klara och kvittente. Det ni. Imorgon ska jag ta hand om gamlingar.


Kommentarer
Postat av: Emelie

Fina bilder! Speciellt den där Noel sitter vid brasan, så söt så man dör.



Kramar

2009-02-23 @ 23:06:21
URL: http://greiddnos.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0