Trevlig fredag

Igår var Noel katt på dagis.



Idag la vi pärlplattor när vi kom hem. Åt sen god mat och gott vin. Snart är det Så ska det låta. Ska bli kul faktiskt!
Noel var så rolig ikväll. Sitter och tittar på Amigo på Bolibompa som är ett ganska hypat frågeprogram för barn där tre lag tävlar och de gör en massa kul. Plötsligt säger Noel: "Han är schysst". När vi sen tittar på början av Barda som är ett slags rollspelsprogram och lite läskigt vilket märktes när Noel till slut sprang livrädd in på rummet med skräck i ögonen. Innan det började bli läskigt sa han: "Så grymt". Min goding.





Elvis och jag.



Idag fick jag äntligen mina efterlängtade semlor. Har haft ett sug efter en semla i flera dagar. Handlade tre stycken och smet in till mamma som var på jobbet. Köpte ett kort med en räv på innen på Korthuset och ett te med kaktus och smultronsmak och semlan då och la hos henne med några fina ord. Hon blev glad och rörd när hon kom hem och överraskades av detta.

Kommentarer
Postat av: jessica

Väldigt söt katt!

Elvis vinet - finns det på systemet? Det var grymt! ;)

2009-02-28 @ 11:00:10
URL: http://maisongrey.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0