Mysig dag

På väg till Madde. Noel gör en egen kikare.





En vanlig syn hemma hos oss.



Så här såg jag ut, i lånad fin tröja, på väg till kalas! Blir lite konstig vinkel på benen bara.





Hemma hos ena systern i deras nya villa!



Noel somnade tio minuter på vägen dit vid halv tre. Sen somnade han på vägen hem kvart i sex och fortsatte sova när jag bar in honom. Blir en spännande natt/morgon. Kan verkligen bli hur som helst. Vaknar ikväll, eller så sover han till fem imorgon bitti eller till åtta. Jaja, han är säkert helt slut efter veckan, har ju vaknat tidigt som sören några dagar.
Idag ska jag inte missa Gossip girl.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Har du börjat söka jobb? Jag får panik av tanken...

2009-02-16 @ 14:54:50
URL: http://greiddnos.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0