Jag fick det!

Jag fick jobbet! Nytt vikariat åtminstone till årsskiftet. Hoppas på mer. Men hoppas också på att komma tillbaks till avdelningen där jag är nu. Trivs bra här.
I helgen har det vankats kalas. Ska lägga in en bild på tårtan jag gjorde. Eller jag gjorde två. Blev riktigt bra faktiskt. Om jag ska vara ärlig var det faktiskt första gången jag bakade tårtbottnarna själv. Och de blev perfekta!
Även fina Malin har hälsat på mig i helgen. Det blev god mat och ekologiskt rosévin och mys med de finaste hundarna.
Imorgon jobbar jag kväll igen. På onsdag blir det afterwork på Raurackel i Lund. Äkta schnitzel och en massa öl ska det bli. Ledig med Noel torsdag och fredag för att sen jobba helgen. Sen ska jag väl så småningom flätas in på avdelningen med tumörer i hals/huvud/bröst. Även neuroendokrina och melanom. Det kanske blir bra till slut. Men kommer sakna alla fina...

Kommentarer
Postat av: anna

vackraste tjej. Stoor grattis till jobbet.

Waw vad jag beundrar dig o ditt jobb, vilken kvinnna du är o hur du jobbat för att komma dit.

En skål för dig. Underbnara semster bilder.

Härligt att du följer mig, o jag dig gummse.

ååå jag saknar våra pratstunder på jobb :)

men men, vi måste ju hova in pengarna så vi har mat på borden, kram i massor babe

2009-09-02 @ 00:00:02
URL: http://enoka.blogg.se/
Postat av: Emelie

Klart att du fick!!! GRATTIS!! Du är bäst!

2009-09-02 @ 12:24:58
URL: http://greiddnos.blogspot.com
Postat av: Jess

Grattis till jobbet!!!

2009-09-02 @ 21:38:30
URL: http://maisongrey.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0