Lång dag med en Cup Cake som avslutning.

Nu var det för många dagar sedan jag skrev. Saknar en kamera. Mycket. Får se hur jag ska lösa det. Så fort det är fixat lovar jag att försöka blogga lite mer. Det roligaste av allt hade varit om man hade kunnat blogga genom mobilen...men då krävs en dyrare variant och med den kommer antagligen även en dyrare räkning varje månad. Okej, jag får väl se hur jag gör.
Idag har varit en full dag. Klockan ringde kvart i sex. Morgonen börjar sex, då masar vi oss upp ur sängen. Kvart i sju körde jag hemifrån. Så härligt det är att köra själv. Jag älskar det. Känner mig så fri och glad. Ipoden i örat på svag volym och en befriande känsla av att susa fram över vägarna. Lämnade Hilma hos Malin och Vilja där hon lekte ett par timmar. Lektioner i skolan sen hämta mammas nycklar hos Malin och hämta upp Hilma hos mamma. Efter det fick jag ett uppdrag att hämta ett paket vid Bussgods som kommit fel, Malmö istället för Helsingborg...så det blev ännu ett projekt.
Sov inte så mycket inatt så jag har varit så trött idag. Jag hämtade Noel och vi åt lite mat och lekte lite. Han somnade sen i soffan och jag med nästan. Nu är det lite Top Model på tv. Tänk, tionde säsongen! Ska bli riktigt kul faktiskt. Lite uttjatat är det kanske men jag måste nog se det ändå.
Jon och Noel bakade världens godaste Chocolate Cup Cakes igår, kanske jag tar en till om en stund...de smakar helt fantastiskt underbart. Det blev så många att jag får ta med mig och bjuda i skolan imorgon. Ja, god kväll på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0