Nu är jag tillbaka med en whisky.

Av förståeliga skäl har bloggen legat på hatthyllan ett tag. Nu tänkte jag ge mig på en ny bloggera fullt av inlägg. Får se hur det går. Har precis gått in i en ny kurs. Och den är helt galen. Tror jag sagt så inför nästan varje kurs på sjuksköterskeutbildningen men nu menar jag det verkligen. 54 sjukdomstillstånd med allt vad det innebär på fem veckor. Det är för mycket helt enkelt. Sen ingår det praktiska övningar och simulatorträning. En rolig kurs men alldeles för proppad. Tio veckor hade passat bättre.
Ikväll handlar kvällen om Idol, chips och whisky. Konstig kombination, jag vet. Men det kändes rätt ikväll.
.
Tänkte lägga in några bilder från de senaste veckorna.

Här är jag och min lilla Malin på väg till en Puppy-shower. Ja, jag vet. Vad fan är det? Det är precis vad det låter som.



Vi skrattade hela vägen till Slottstaden. Under tiden att vi gick lite vilse fick vi vila, hämta andan och tillföra lite energi.



Min lille doktor hemma hos mor.



En sjörövare hägrade också där.



Vi hann med en sväng på museet.


Kommentarer
Postat av: Emelie

Välkommen tillbaka sjuksyrran. Kul att du är back on track!

2008-10-11 @ 12:16:27
URL: http://greiddnos.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0