En ny plan för livet.

Okej, jag får nog skriva lite. Det har väl inte hänt så mycket här. Därför jag inte känt för att skriva. Noel har varit sjuk, feber. Men frisk sen i lördags/söndags. Idag tar jag tåget tio och går i skolan från tolv till sex. Kände mig helt knäckt i fredags. Ville bara gå och lägga mig i en säng och aldrig gå upp mer. Det är för mycket att lära sig. Jag visste inte vart jag skulle börja. Började jag på en sak såg jag bara alla andra saker som också ska börjas på och slutade läsa. Började på något annat som kanske skulle kännas lite lättare men såg också då i ögonvrån den långa listan på allt jag skulle trycka in. I söndags gjorde jag upp en plan. En sak i taget. Försök läsa på bara det som är planerat och glöm det andra så länge. Får se hur det går. Imorgon blir en fridag i skolan fyllt med egen läsning och diskussion. Torsdag och fredag blir det föreläsningar. I helgen är det fullspäckat. Födelsefest på lördag och dop och 60-årskalas på söndag. Det blir kul.
Jag har lite bilder som jag tänkte lägga in men jag är för lat för att gå och hämta min kamera. Det får bli en annan dag.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Vad jobbigt att du känt dig så trött, det är väl hösten också kan jag tänka, men det verkar smart att göra en plan, glöm inte bort att man inte kan göra mer än sitt bästa och ibland är man tröttare än vanligt av olika anledningar. Jag tycker att du är en supertjej som klarar av både barn, hus och skola som en dans. Puss!

2008-10-29 @ 13:07:51
URL: http://greiddnos.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0