Det är lite segt.

Åh, jag kommer inte in i att blogga varje dag känner jag. Har så mycket för mig och orkar inte helt enkelt. Idag när vi hade ätit började jag sätta igång att sortera bland hatt -och skohyllor. Nya stövlar, vantar, halsdukar och mössor är nämligen inköpta och jag blir nästan illamående av tanken på att bara lasta det på allt skit som samlats i hallen. Jag vet inte vad det är med oss här hemma men på något konstigt vis lyckas vi samla på oss grejer och sprida ut dem. Vi har ett stort hus men det tar väl en livstid innan man får in ett riktigt system för hur man ska ha allt. Sen förvärras allt av alla säsonger. Vinter -och sommarkläder ska bytas ut och det är såå tråkigt.
Kanske skulle ha fotograferat det jag köpte? Får se om jag orkar en annan dag. Lägger in lite bilder!






Nu ska jag kolla lite på tv. Sen blir det lite kvällsfika av något slag. Imorgon ska jag se om jag kommer ihåg att fota mina nya stövlar och det andra jag köpte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0