Då var man här igen...

Ja, då tänkte jag börja börja blogga lite igen. Inte för att försöka vara spännande, intressant eller väcka en massa tankar hos allmänheter om tänkvärda saker utan lite mer för att ha något att göra och så att mina vänner, de som vill, kan följa upp min vardag lite.
Ikväll sitter jag både framför datorn och tv:n. Precis som det brukar vara. Men det som visas är Kronprinsessans födelsedag. Var lika förundrad förra året...varför ska vi fira henne? Alltså, varför är just hennes dag så speciell? Visst, kul med lite artister och så men jag förstår helt enkelt inte spektaklet kring det hela.
Får ta en snus till, surfa runt lite och sen lägga mig. Går ju upp tidigt varenda jävla dag hela denna sommaren. Det funkar men helt okej är det faktiskt inte. Vissa dagar är bra på sommarjobbet men andra är helt tomma. Idag gjorde jag inte mycket. Men sen vill man ju inte se helt sysslolös ut. Det tar på krafterna kan jag säga, att gå och se ut som att man har något att göra, som att man är på väg någonstans för att göra något man glömt, något viktigt. Så fort jag kommer åt går jag in på nätet, kollar FB, mina Tradera-auktioner och lite annat skit. Känner mig verkligen förberedd för sjuksyrreyrket nu...hmm...Nej, nu får det vara slut för idag.


Kommentarer
Postat av: Malin

fina du..vad fint att du gör så här fint! Nu kan jag läsa om allt fint du hittar på när jag inte kan vara med och se när du är fin.....!



Puss

2008-07-15 @ 17:59:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0