Ännu en dag.

Då har jag varit ännu en dag på sommarjobbet. Snart har jag bara fyra veckor kvar. Låter kanske mycket men det känns lite med tanke på att jag har gjort hälften och tiden har faktiskt gått snabbt! När jag kom hem lekte jag och Noel lite och Jon fixade en budgetvariant av Fish 'n chips från Netto. Blev ganska gott men precis den maträtten gör vi nog inte igen. Jon är annars en jäkel på att laga mat får jag säga. Han är så påhittig och det blir bättre och bättre för varje gång har fixar till något haha.
Nu lägger Jon Noel och när han är färdig ska jag gå till Ica och posta två par jeans och en kjol som jag fått sålt på Tradera. Det blev ingen jättevinst, 91 kr, men mer kan man väl inte räkna med när man lägger ut lite tråkiga bilder. Hade inte tid och göra det bättre. Tror på att sätta på sig jeansen så man får en bild av hur de verkligen sitter, om de nu är snygga på vill säga! Sen ska jag vika lite tvätt och bara ligga på soffan. Ja, ikväll igen. Har verkligen ingen ork till något annat. Ingen lust framför allt. Känns lite tråkigt av mig men så är det.
Det här kanske blir en otroligt tråkig blogg framöver. Mina dagar ser typ likadana ut...kanske blir det bättre om ett tag. Och sen har jag inte kommit på något bra system för att lägga in bilder. Från kameran känns lite jobbigt. Ska man liksom koppla in den varje dag till datorn och föra in några kort åt gången? Nä, det känns jobbigt. Och min telefon är inte tillräckligt bra för att användas till detta. Hm, jag få fundera lite till. Hej hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0