Tankar en tisdag, klockan kvart i sju.

Skulle ha uppdaterat lite mer de senaste dagarna men jag har inte orkat och inte haft så mycket lust till det. Idag har jag inte gjort så mycket nytta. Mest slappat. Hämtade Noel och sen var vi och lekte med några vänner och drack lite kaffe.
Här har ett födelsedagskalas ägt rum. Det blev hur bra som helst. Men tyvärr hinner man ju knappt prata med någon. Ändå överlät jag lite Noel-passning på många andra. Men en sak avlöste en annan så det blev så mycket att göra att jag knappt satt ner i mer än en minut. Blev så glad för alla mina fina presenter. Sen på kvällen hade Jon ordnat med svenska kräftor som jag haft ett sug efter i flera veckor. Så gott det var...
Ser så mycket fram emot hösten nu med alla bra serier som börjar. Träffar med fina vänner...och det underbara sista året på sjuksköterskeutbildningen. Blir nog riktigt tufft på många vis. Men oj så kul. Kramar på ni få som läser.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0