Märks det på matlagningen att man blir äldre?

Idag kom mina jeans! Weeee, vad bra de var! Jag är så glad. Har inte gjort någon nytta idag heller. Noel vaknade tidigt idag, tyvärr av väckarklockan som helst inte skulle väcka honom men så blir det ibland! Har slappat och känt mig riktigt hängig. Delvis för att jag börjar känna mig lite småsjuk men också för att man faktiskt blir mer trött och hängig av att inte göra något alls...det är inte bra.
Tänkte sen att Noel skulle vara ganska trött på eftermiddagen. Så innan jag hämtade honom gick jag och handlade en rolig middag. Något jag aldrig gjort innan men såg det i en blogg och blev så sugen. Jo, kokt fläskkorv (låter inte gott, jag vet men jag gillar det. Man brukar få det till julen till dopp i grytan) och sen till det hemmagjort potatismos och broccoli. Det var så gott och Noel älskade. Tyvärr såg jag när jag kom till dagis att de hade ätit falukorv med mos...skitbra...jaja, Noel ville gärna äta det ändå. Sen hade vi inlagda päron, sådana där på konserv med vispad grädde till. Kändes som en riktig pensionärsmåltid haha. Skitgott var det alltihop!
Ikväll har jag inte gjort så mycket heller. Tittat lite på tv och bara varit. Somnade en stund i soffan och tänkte snart lägga mig och läsa lite. Imorgon blir också en lugn dag men jag ska försöka tvätta lite. Fredag blir kul. Shopping på eftermiddagen och sen träffa Emelie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0