Japp, sista veckan.

Då var den min sista tisdag idag. Så himla skönt. Igår var en väldigt seg dag och det kändes ofantligt jobbigt att ha en hel vecka kvar. Men oj så skönt att ha åtta veckor bakom sig. Måste erkänna att jag är lite stolt över att jag jobbat hela sommaren. Framförallt att jag tagit tåget sju varenda jäkla dag! Idag har vi lite möte och sen är det läkarmottagning. Då rullar dagen på i lite trevligare tempo. Sen händer inte så mycket. Förrän i helgen! Då ska familjen iväg med Jons föräldrar och fira hans pappas 60-årsdag. Vi ska grilla korv i skogen, sen ta oss till Kristianstad där vi ska äta 4-rätters, bada i hotellpool, basta och sova över. Ska bli så härligt med lite lyx och avslappning! Och helgen som gick var inte helt fel den heller. Entrecote på Restaurang Möllan och camembert till efterrätt avnjöts med två smarriga Lindemans äppleöl som är min nya sommarfavorit. Lördagen inledds med frukostbrunch på Kungsgatan, frallor med goda pålägg och några våfflor med sylt och grädde. Sen var det ett underbart bröllop! Denna helgen inkluderade två sovmorgnar som var lyxiga bara de! Nu ska jag ta ett stick i fingret. Ajöss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0