Jag har överträffat mig själv. Men börjar jag bli en tant?

Japp, idag gjorde jag riktigt bra ifrån mig. Jag har tvättat två maskiner tvätt och en tredje är igång. Till middag gjorde jag kålpudding med potatismos och haricots verts. Rårörda lingon till det. Första gången jag gjorde kålpudding och den blev så jäkla god. Det går nog inte att misslyckas med det! Fortsätter på pensionärsstilen. Men efterrätten hoppade vi idag. Nu har det serverats en kopp kaffe med lite mjölk till Bolibompa och snart väntar en promenad med lilla taxen. Jösses, jag är nog en tant. Pelargonerna flödar här hemma också. Och jag tänker mycket på bakning numera.
Fan, vad jag längtar till imorgon, då ska jag shoppa och fynda i flera timmar!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Anar jag lite åldersnoja? det låter underbart alltihop tycker jag! Då får vi se till att vara oansvariga ungdomar som käkar ute för att vi inte orkar laga mat imorgonkväll..hihi

2008-08-28 @ 23:09:43
URL: http://greiddnos.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0