Bad och loppisfynd

Först badhuset i Lund. Utanför farmor och farfar trillade Noel på en isfläck och slog upp sin läpp. Lille plutten.



Usch, det blödde verkligen mycket och var värre än det ser ut på bilden faktiskt. Tänderna klarade sig.

När vi kom hem cyklade jag och Noel till Evas loppis som ligger precis utanför Teckomatorp. Jag fyndade två trasmattor, en skål - Gustavsberg Gefyr och en äkta Bumling-lampa från 60-talet. En lite mindre modell, endast 25 cm i diameter, som är ganska ovanlig att hitta! Utan raster, tyvärr, men det kanske man kan hitta.













Noel fyndade en massa minisoldater som verkligen var en succé. Snart ska vi äta rester från igår. Paella. Mmm.


Kommentarer
Postat av: Anna L

åååå va mysiga ni är hjärtat <3



Han är bara så go lilla noel.

Hoppas du mår bra söta och tack för klänningstipset.

Hade vatt toppen men jag har tänkt om. Skall ha en leopardklänning. Jag har lite svårt för det mönstret, kan annars tycka det är lite slampigt om du förstår mig rätt. MEN , jag har en söt klänning med halterneck som är mer lite söt och exotiks OCH så skall jag ha en massa röda accessoarer till det ... Har fasen inte råd!!!



puss fina, puss

2009-01-11 @ 20:20:06
URL: http://enoka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0