Sluttampen

Jag har härmed klarat alla tentor på sjuksköterskeutbildningen. Inte en enda omtenta. Det är väl inget konstigt att göra en omtenta men så här efteråt känns det helt fantastiskt skönt att ha klarat allt. Nu är det verkligen nästan över. Igår skickade jag in den nästa sista seminarieuppgiften och idag den sista. Nu väntar de knappt två resterande veckorna på praktiken med högre växel, en klinisk examination på min placering med domare omkring mig...:-) Sen en vecka fylld med seminarier. Bara att ta sig igenom...

Idag har jag varit hemma med Noel. Dagis har stäng för utbildning idag och imorgon. Han var så rolig vid middagen. Vi åt grillat. Enkelt var det idag, någon färdigmarinerad köttbit med ben. Noel fick bitar av köttet utan ben. Ibland får han gnaga som man kan göra på tex revbensspjäll eller kycklingklubba. Efter en stunds ätande säger han: "Mamma, jag vill ha skelettet". Hahaha, så äckligt.

Kommentarer
Postat av: Mia

Wow grymt jobbat! Tyvärr tror jag att jag ryker på en omtenta, inte för att jag inte pluggat men pga tidsbrist helt enkelt... Men men det får i så fall gå det med.



2009-04-29 @ 22:36:24
URL: http://www.theswedishgirl.blogspot.com
Postat av: Anonym

Grattis fina! Du är så grym och nu är det banne mig inte mycket kvar! Snart är vi klara!!



Kramar till dig och skelettälskaren ;)

2009-04-30 @ 14:53:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0