Luciafirande på Sagogrottansförskola



Så här fint var det på gården när jag kom fram till Noels dagis för att se på deras lilla luciatåg!



Eftet ett fantasiskt luciatåg bjöds det på lussekatter, pepparkakor, kaffe och saft.
Lägger inte ut bilder från när de lussade, tänker att det är ju en massa andra barn och det kanske inte är så lämpligt att lägga ut...
Noel var supertrött efteråt, han vaknade tjugo i sex imorse. Misstänkte också att han höll på att bli sjuk. Vi gick sedan hem och när jag skulle laga mat somnade han nästan vid matbordet. Fick ge honom en pepparkaka att knapra på tills maten var färdig men insåg att det inte gick. Så jag stekte ett ägg och matade honom med, sittandes i min famn. Sen gjorde jag honom iordning och kvart över fem somnade han. Helt galet tidigt. Tog tempen också och han hade faktiskt 38.0. Så vi får se vad det blir av detta. En lång kväll till att börja med i alla fall. Ganska skönt.

Kommentarer
Postat av: Mia

Jag tror alla tjejer har en svaghet för bad boys för bad boys ändrar sig när de väl träffar rätt tjej och vi vill alla tro att vi är den tjejen. Det är därför man alltid får sitt hjärta krossat minst en gång i livet..:)



Här märks det knappt att det är Lucia. När man inte har småbarn omkring så faller traditionerna och det är synd för det är ju himla mysigt!



Kram Mia

2008-12-13 @ 14:57:53
URL: http://www.theswedishgirl.blogspot.com
Postat av: Mia

Då ger ju du oss hopp! Och jag kan tryggt fortsätta drömma om herr Bass..:)



Kram Mia

2008-12-13 @ 19:19:38
URL: http://www.theswedishgirl.blogspot.com
Postat av: Emelie

Åh vad glad jag blir! Tack så hemskt mycket. Hälsa och tacka Karolin också!



Jag ska lägga in bilder från föreställningen, har precis laddat in dem i dtorn så jag tänkte lägga upp både på Facebook och på bloggen.



Puss och kram!

2008-12-15 @ 21:16:34
URL: http://greiddnos.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0