Sedan vi sist sågs

har en del nya saker kommit in i vårt hus. Jag har varit ledig och mest legat på soffan faktiskt. Haft all tid i världen att blogga men verkligen inte haft någon inspiration. Tänkte visa lite bilder.

En ny vagn står nu redo att ta emot en liten nyfödd. Börjar längta riktigt mycket nu faktiskt. Känns fortfarande så overkligt men samtidigt väldigt verkligt när det faktiskt närmar sig allt mer.



Sittdelen kommer att vara i mossgrönt.



Har äntligen hittat lite bebiskläder jag tycker om. Har fortfarande inte så mycket men jag är så förbaskat kräsen. Tycker att det mesta i affären är fult, dessutom finns det så fruktansvärt mycket rosa och flickigt. Pojkhylla? Nä, det finne ibland ingen alls. Typ en halv rad längst ner med tre ljusblå och två beiga plagg, gärna i för stor storlek också. Har tyckt så synd om mig själv att ni kan inte ana. Bestämde mig istället för att handla på nätet men då finns inte den minsta storleken och hittar jag väl ett plagg jag gillar så är det ett per sida. Och jag kan ju inte beställa ett plagg från tio olika nätbutiker. Herregud, alltså. Måste ta mig till Malmö och inhandla lite Katvig, Molo, Ej sikke lej och liknande innan jag kvävs.
Men hur gulliga var inte dessa?







Och nu ska ni få se! Vår nya bil! Inte helt ful va? Kanske lite tråkigt fotograferad inne i garaget men ni ser kanske ändå vilken skönhet den är.


Kommentarer
Postat av: Jess

Vad fint allting är! NI måste vara supernöjda!!

2010-05-14 @ 22:13:45
URL: http://maisongrey.blogspot.com
Postat av: Andi

Åh, så mysigt med en väntande vagn o handla mini-kläder!!



Hör av dig om du ska in o shoppa o har tid för en lunch! ;-)



:-)

2010-05-15 @ 08:54:43
URL: http://meningsfulla.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0