Lat och uttråkad.

Usch, jag blir så lat när jag är själv hemma. Så orkeslös. Sov själv med Malte i natt eftersom Jon är på turné denna veckan och Noel på landet. Ganska skönt att bara rå om mig själv och lille plutten. Idag har jag plockat vissna blad från min enorma blomma på balkongen. Det är typ det jag har gjort. Har ingen lust att göra någon mat, så tråkigt när man är själv. Det fick bli en halv mozzarella, en tomat, äggröra och en grov smörgås. En promenad med hunden har jag också tagit. Nu ligger Malte här i soffan och sover på mage. Sen är han vaken en stund, sen sover han igen. Det är mysigt att kunna ägna lite tid till honom. När vi är hela familjen hemma hamnar han lite i skymundan, verkligen en lillebror som bara får hänga på.
Imorgon kommer Sofia hit, en kollega från förra jobbet. Tänkte baka en kaka.
Fredag planeras grillning med fina vänner. Helgen är tom än så länge.

Kommentarer
Postat av: Danni

Hej!

Ja ibland undrar man om de mäter rätt. Kan dem verkligen växa så mycket på så lite tid?



Ska den trubbiga delen in först? Jag trodde det var den spetsiga. Oh well, den stannade och verkade i alla fall. Men nu vet jag till nästa gång.



Vad söta dina små pojkar är. Sockersöta verkligen.

Ha en mysig helg!

Kram

2010-07-23 @ 10:21:44
URL: http://www.babybambola.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0