En slags lista

Blev lite inspirerad hos Maison grey!

Du heter:
Kristina
Smeknamn: inget
Låt som när du är ledsen sörjer till? Gravity
Beroende av: Skulle vara snus då men det sysslar jag inte med längre. Dock tycker jag fortfarande livet är lite tråkigare utan det. När ska den känslan försvinna? Annars är det kanske kaffe?
Vad tror folk om dig? Att jag inte är blyg, fast det är jag ganska ofta.
Vad får du oftast komplimanger för? Just nu, att jag kommit i form så snabbt efter att fött barn. Annars inget speciellt tror jag.
Hur imponerar man på dig? Begåvning och talang i någon form, det har alla. Människor som är tillfreds och har förmågan att alltid ha lugnet med sig imponerar också.
Brukar du skratta för dig själv? Det händer.
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: Svara
Var bor du? Teckomatorp

Trivs du där? Verkligen! Kan vara svårt att tro, kanske. Har alltid varit en riktig stadsmänniska men älskar att bo här.
Har du haft sex idag: Nej!
Hur svarar du i mobilen:  Kristina
Vem ringde du senast?: Mamma
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Vi hörs säkert imorgon kväll!
Brukar du komma i tid: Alltid skulle jag vilja säga. Till och med när jag försöker vara lite sen för att slippa vänta på andra är de senare än mig.
Hur känner du dig nu: Glad och lugn.
Vanligaste färg på dina kläder: Randigt får jag säga.
Vad tycker du om fötter: Jag kollar alltid in andras fötter. Har inget emot dem men det finns kanske trevligare kroppsdelar.
Vad saknar du: Just nu, att inte få sova mer än tre timmar i sträck.
Hade du en bra kväll igår: Mycket! Hade en bekant på middag. Vi åt hemgjorda hamburgare och drack öl.
Favorit dryck på morgonen: Kaffe
När brukar du oftast gå och lägga dig: Mellan 23 och midnatt. Oftast närmre midnatt, tyvärr.
Är du blyg?: Ganska ofta. Men känner jag mig trygg kan jag släppa loss.
Sysslar du med någon idrott: Nej, tyvärr. Finns inget som lockar för tillfället.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Ja, men jag tror inte man har större chans att hålla ihop för det.
Har du spytt offentligt: Ja, bland annat en gång på tåget hem. Det var en fredagkväll och jag hade någon slags influensa. Var riktigt dålig och spydde på golvet. När konduktören kom var jag så rädd att han skulle tro att jag var full och skyllde på att jag var sjuk så jag ljög och sa att jag var gravid, hahaha. De tyckte synd om mig och sa att de skulle ta hand om det. Sen gick jag av!
Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: Skulle nog försöka ha sex. Har alltid undrat om det är skönare för killen.
Är du nöjd med ditt liv: Ja, mer än någonsin!
Är du bortskämd: Delvis har jag nog varit det. Nu är jag nog bortskämd med att ha det bra ekonomiskt och med en man som gör enormt mycket, lagar fantastisk mat och ställer upp. Inget man ska vara tacksam över så kanske, det är väl självklart att mannen ska göra det precis som kvinnan men jag tror ändå att det inte alltid tillhör vanligheterna att ha det så bra som jag har det. Tyvärr. Så det är jag nog lite "bortskämd" med.
Vad gör du i morgon: Tar hand om mina barn, träffar vänner, lagar mat, viker tvätt och plockar undan.
Vad är det värsta du vet?: När barn far illa av våld eller sjukdom
Har du bra vänner och äkta vänskap?: Ja, de bästa.
Vad är det finaste du fått?: Mina pojkar och min man. Nej, vi är inte gifta än men förhoppningsvis blir vi det en dag!

En speciell dag du minns: När mina söner föddes. Min examen.
Du samlar på: Inget tror jag?
Vem ringer du när du är arg/ledsen: Min sambo eller min mamma
När grät du senast: För några veckor sedan
Vad skulle du göra om du vann en miljon: Göra om lite hemma, resa och köpa kläder.
Vill du gifta dig: Ja
Vill du ha barn: Har ju två. Skulle kanske kanske kunna tänka mig en till.
Är du musikalisk?: Ja, det är jag.
Vad dricker du helst när du är törstig: Vatten.
Bor dina föräldrar tillsammans: Nej
Har du någon gång gråtit dej till sömns: Ja.
Biter du på naglarna: Till och från.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag gillade denna listan, en av de få kanske som var riktigt rolig att läsa. Ska göra den när jag hinner!



Puss

2010-08-10 @ 23:32:30
URL: http://greiddnos.blogspot.com
Postat av: Jess

Vad roligt att du gjorde listan!!

Kul att få veta lite saker om dig som jag inte visste!

Vi ses på lördag!

kram

2010-08-11 @ 18:42:35
URL: http://maisongrey.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0