Kalas igen.

Igår var det alltså Noels första barnkalas. Det blev faktiskt riktigt lyckat. Idag var det släkt och några vänner från byn här. Blev också hur bra som helst med sol så vi kunde vara ute hela tiden. Noel fick många fina presenter och jag är helt slut. Har pysslat, städat, bakat och fixat från morgon till kväll och är riktigt trött i ryggen ikväll. Tänkte visa en bild på min stora mage också. Det är verkligen en riktig kula nu! Det sparkas för fullt där inne och tänk att det är 9 veckor kvar. Hur kommer det kännas sen när där blir ännu mindre plats?








Kommentarer
Postat av: Jess

Lillkillen har blivit stora killen nu! Mysigt!

Snart är det dags, spännande!

kram

2010-04-26 @ 19:11:20
URL: http://maisongrey.blogspot.com
Postat av: Emelie

Åh vad fin du är!! jag hoppas verkligen att vi kommer att kunna ses nästa helg!! Jag längtar efter dig och magen :)



Härligt att kalaset gick bra och att ni hade en fin dag. Tänk att Noel är 5!! Helt otroligt vad tiden går. Ge honom en bamsekram från mig!



2010-04-28 @ 22:47:36
URL: http://greiddnos.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0