För länge sedan...och nu åker vi snart...!

Ojojoj, det var alldeles för länge!
Igår var det brödbak och sillinläggning för hela slanten. Fick lite dåligt samvete när jag insåg att jag inte bakar något till lillejulafton som vi firar på landet med familjen Hallin. Slängde därför ihop två bröd till nu på morgonen...
Ensam med Noel, försöker städa iordning här någorlunda och pyssla lite men det är inte det lättaste ibland...
Snart ska vi kasta oss in i duschen. Sen när Jon kommer hem från fågeljakten (ja, det blir bara fler och fler gäss i frysen...hur ska man hinna äta alla???) så ska vi åka till landet!

God jul! Ursäkta den lite speciella julgranen haha. Men den ges inte heller riktigt rättvisa på bild!


Kommentarer
Postat av: annakaroline

ÄNTLIGEN!!!!



Äntligen uppdatering... :-) Jag tycker att granen ser jättefin ut, och speciellt den fina tomten framför den!



Ha nu en underbart skön jul! Massor med kramar!

2009-12-22 @ 18:43:27
Postat av: Emelie

Jag håller med ovanstående talare. Granen är hur söt som helst och tomten är stråt vassare! Kul med uppdatering också :) Ha nu en riktigt underbar julhelg på landet så ses vi alldeles snart!!! Tjohooo!



Puss och kram

2009-12-23 @ 23:35:45
URL: http://greiddnos.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0