Vårt nya projekt!



Nu har vi nog slutit Svensson-cirkeln men det bjuder jag på för fy fasiken vad fint det kommer att bli med ett trädäck! Väggarna ska självklart bli högre på sidorna. Högt och insynsskyddat på ena sidan och sedan lite lägre in mot trädgården. Ser fram emot många kvällar med grillning och vin i sommar. Ett problem bara. Trädgårdsmöbler. Fy, vad mycket fult det finns. Hjälp mig snälla! Jag gillar bara Fermobs svindyra möbler. Och då vi tänkte skaffa möblemang för 6-8 personer blir det lite väl dyrt. Men jag är så kräsen. Jag tycker verkligen att de flesta trädgårdsmöbler är fula. När jag väl hittar något jag gillar kostar en stol 2000 kr och det är lite väl mastigt...

Kommentarer
Postat av: Ebba

Har du kollat Ilva? De har något som liknar Fermobs färgglada trädgårdsmöbler men till ett vettigare pris.

2011-06-08 @ 19:38:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0