Boktips

Jag har bara läst en fjärdedel av boken men vågar mig ändå på att tipsa om denna bok. Jag har läst "Människohamn" också skriven av John Ajvide Lindqvist och gillade den. Har precis läst färdigt Hungerspelen-trilogin av Suzanne Collins som egentligen är värda ett alldeles eget inlägg, framför allt den första, och blev faktiskt helt besatt. Längtar efter filmen och har tyvärr antagligen lite för höga förväntningar. Men den är som gjord för att bli film så det blir säkert bra.
Lilla stjärna. Det jag hittills läst får mig att må lite illa och det gör ont i hjärtat och berör mina sinnen. Det gör en bra bok. Något som berör och liksom påverkar en fysiskt.


Kommentarer
Postat av: Emelie

Usch ja den var hemsk, läste den med spänning i höstas!

2011-06-01 @ 23:23:40
URL: http://greiddnos.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0