En sådan dag.

Idag känner jag mig ensam. Idag vill jag bo i stan nära mina vänner. Idag vill jag bo där det hela tiden finns någon att träffa, ta en kaffe med, någon som själv bjuder in sig på middag. Idag vill jag inte bo långt från alla så att jag måste locka hit mina vänner. Idag vill jag inte bo här. Men det vill jag som tur är alla andra dagar. Jag trivs här och är lycklig. Vill egentligen inte ändra på en endaste liten sak. Fast just i denna stund känns det ensamt helt enkelt. Som att ingen vill ta sig hit. Och det känns som att jag inte har någon. (Jag vet ju, att det har jag men det kan kännas annorlunda inombords ibland bara och då måste det tyckas synd om lite grann).

Kommentarer
Postat av: Emelie

Snart ses vi fina, jag kommer gärna till dig! Kram

2011-07-13 @ 08:19:30
URL: http://greiddnos.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0