Det verkar som att jag kommit av mig lite

och det där första inlägget som ska bryta det här känns så viktigt. Men jag orkar inte bry mig om det. Här kommer en uppdatering på vad som hänt sedan sist vi sågs.

Mamma fyllde 60 år i december och en helg i slutet av januari var jag och mina två systrar i Hässleholm med henne och firade. Spahelg på Hälsooasen och övernattning på Hotell Statt. Rekommenderas varmt!

Jobbet fortsätter. Nu står jag på egna ben på gyn i Lund. Det känns bra.

Första natten jag jobbade och Jon skulle vara själv med båda pojkarna blev Noel magsjuk. Ja, ni kan bara tänka er hur den natten var...

Dagarna fortsatte med en jättekrasslig Noel. Har aldrig sett honom så sjuk. Han låg på soffan i tre dagar. Ville inte ens äta isglass.

Så blev Malte sjuk. Jättesjuk. Vi åkte till barnakuten efter två dagar och då hade han gått ner över ett halvt kilo. Det är ganska mycket när man bara väger åtta. Sköterskan blev förvånade när vi blev utskrivna. Vi med. Väl hemma repade han sig sakta efter ett par dagar.

Malte har nu sex tänder och två till på väg. Helt sjukt många!?

Igår gjorde vi iordning Maltes rum och inatt sov han där. Det gick riktigt bra. Och fint blev det.

Idag kommer Noel hem. Han har varit hos farmor och farfar sedan i lördags. Han längtade efter oss igår. Han brukar inte bry sig alls om att han är borta från oss annars när han är där men nu låg farfar sjuk i halsfluss och det blev väl inte riktigt som han hade tänkt sig. Farmor lämnar på dagis och sen hämtar vi honom.

Kan mina vänner snarast komma hit på middag? Måste hitta en dag. Tiden bara går och går. Kan meddela att Malte både sitter och kryper och ställer sig.


Kommentarer
Postat av: Charlotte

JA!!! Dina vänner vill komma snarast och hälsa på! Oj... Har Malte hunnit växa ifrån oss redan? Sitta och stå och krypa? Vi måste nog komma väldigt snart :) Kramkram

2011-02-23 @ 16:36:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0