Det magiska datumet 3 maj.

Jag fick beviljat hel havandeskapspenning! Fyra hela dagar tog Försäkringskassan på sig att betänka detta. Jag är mäkta imponerad, måste jag säga. Trodde det skulle dröja typ fyra veckor.
Nu ska jag bara klura ut hur jag ska fylla i mina inkomstuppgifter. Det senaste som står är en årsinkomst på 47900 kr hahaha. Det blir kanske sådär trevligt. Man ska tydligen få med ob-tillägg och sådant också men det finns inga fält för det...? Ja, jag får väl ringa deras kundtjänst och höra på mån/tis.
Jag är så glad! Jobbar helgen innan den 3 maj sen är jag alltså fri från jobb och kan bara vara hemma och strosa, förbereda, fixa och njuta. Och vänta. Vänta på en liten bebis. Och en förlossning jag kommer att ångra att jag gav mig in i när den väl sätter igång =)
Lite te nu efter en lugn kväll på jobbet. Sen väntar två nätter på onkologen med dubbla avdelningar öppna då det är calicikatastrof på sjukhuset.
Hoppas ni får en fin helg!


Kommentarer
Postat av: Jess

Mysig tid som väntar!

Det hade varit lite bättre om det hade stått 47900 månadsinkomst! :)

2010-03-13 @ 11:02:38
URL: http://maisongrey.blogspot.com
Postat av: Andi

Åh, så skönt!

O ja, det blir lite bättre mamma-peng för dig denna gången!:-)

2010-03-13 @ 11:32:14
URL: http://meningsfulla.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0