Barbershopogram


Hahaha, efter att ha sett Vänner på femman idag fick jag och Jon en lysande idé. Barbershopogram! Fatta vad roligt.
Det skulle kräva ett visst engagemang bara. Man hade ju behövt ett gäng på 30-40 personer som när som helst under dygnet skulle kunna rycka ut på uppdrag. Och så hade beställaren kunnat framföra det önskade budskapet och det barbershop-teamet som åtar sig uppdraget skriver då ihop en låt. Olika klädslar och teman, allt ska kunna erbjudas beroende på ändamålet. Hahaha.

Denna tanken började egentligen när jag och Jon träffades. Jag jobbade då extra i kassan på Malmborgs. En dag kom det in en man med rosor i famnen och frågade efter någon med mitt namn. Det var gulligt och kul men också lite hånigt inför kollegor och kunder haha. Vi skämtade sen, Jon och jag, om att han nästa gång skulle skicka en hel barbershopkör i röd -och vitrandiga kostymer. Hade varit så jädra skämmigt men fruktansvärt kul!

Kommentarer
Postat av: Jess

Det hade varit fruktansvärt kul!!! Inte skämmigt för jag har ju inte skickat dem till mig själv!

2009-09-16 @ 10:04:06
URL: http://maisongrey.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0