Update

Usch, här var det dött och tråkigt. Förlåt. Eller det behöver jag väl inte säga. Noel säger förlåt lite då och då numera. Ibland verkar det som att han verkligen förstår innebörden av det och då blir det så fint, att han verkligen menar det och att han säger det när det faktiskt passar. Men ibland låter det bara sorgligt. När han säger det och egentligen är det inte alls det han borde säga. Nästan som att han låter lite kuvad och hunsad. Usch, vad hemskt det lät. Så är det ju inte så klart, men man märker att han håller på att lära sig innebörden av ordet.
Får väl slänga in lite bilder från vår söndagsbrunch/skidreseplanering. Japp, det blir skidresa med fina vänner på nyårsdagen!







Världens bästa har lärt sig cykla.



















Riktiga vänner.





Ja, det här var alltså förra söndagen. Så bra är jag på att uppdatera...
Sedan dess har jag ätit tacopaj tre gånger.



Jobbat mycket. Varit på föräldramöte. Druckit vin. Sovit hos mamma. Spelat yatzy. Träffat syster med familj.
Jobbar imorgon också och sen har jag en ledig dag innan resten av veckan ska jobbas igenom.
Kram.

Kommentarer
Postat av: Jess

Fina bilder! Ni får säkert en jättebra skidsemester!

2009-10-05 @ 18:33:14
URL: http://maisongrey.blogspot.com
Postat av: annakaroline

Fina bilder! Jättefin i håret.



Och tacopajen ser grymt mumsig ut. Är den svår att göra?



kram på dig.

2009-10-06 @ 11:05:32
Postat av: Kristina

Haj! Nej, den är verkligen busenkel!

2009-10-06 @ 21:44:23
URL: http://sjuksyrrestina.blogg.se/
Postat av: anna

hej hjärtat



va mysigt ni ser ut att ha.

Vad skulle livet vara utan våra riktiga vänner gumms. Jag vill oxå kunna göra paj, jag är ur kass på allt med bakning, imorg skall jag baka

kanelbullar för första gången i hela mitt liv, lite smått pinsamnt men men..kan inte vara bra på allt ;)



Allt ser bra ut med dig, stor kram fina du <3

2009-10-06 @ 22:03:34
URL: http://enoka.blogg.se/
Postat av: Emelie

Ja det var en himla mysig dag!

2009-10-16 @ 20:32:39
URL: http://greiddnos.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0