Not so photogenic

Ibland när jag har det tråkigt börjar jag ta kort på mig själv. Provar olika trix med kameran, inställningar, närbild, svartvitt, porträtt, blixtinställningar, allt vad det må vara. Är lite dålig på att lära känna kameran. Ibland får man till ett fantastiskt kort men man har ingen aning om hur man gjorde och skulle inte kunna göra om det. Problemet är bara att jag blir så fantastiskt dålig på bild. Allvarligt kan jag ta femtio bilder och godkänna endast en. Jag känner inte igen mig själv alls. Jag ser ut på ett sätt i spegeln och i kameran på ett helt annat sätt. Vilket är mitt riktiga jag? I kameran gillar jag inte alls mig själv. Hoppas inte jag ser ut så på pricken i verkligheten. Då blir jag deppig. På riktigt. Provade lite funktioner som inte blev så bra. Då tvingade jag med mig Hilma istället. Hon var sådär sugen. Men det blev roliga bilder och jag kunde gömma mig lite.








Kommentarer
Postat av: Emelie

Men din lilla toka, du är ju übersnygg på varenda bild du lägger upp här, hur många tar du i så fall? Du blir inte alls dålig på kort, du är skitsnygg både på kort i verkligheten!



Ses snart!!

2009-05-28 @ 14:35:36
URL: http://greiddnos.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0