Vad väljer man?

Vi ska boka en resa snart. Grekland blir det. Kreta. Men hur fan kan man välja hotell? Jag växlar mellan att välja ett billigt medelhotell. Man är där en vecka, man behöver inte världens lyx. Vi kommer att ha det så himla bra ändå, så det räcker med medel tycker jag. Det är inte värt 5-6000 kr mer för en stjärna till liksom som man kanske ändå inte märker av när man är där.

Något vi har tänkt på är att det måste bara bra för Noel. Lekplats, barnpool och lite att göra och pyssla med. Nära till strand och centrum eftersom han inte åker vagn längre. Sen när han somnat om kvällarna kommer vi ju att sitta på hotellrummet. Då kanske det är trevligt med en fin terass och ett rum som är lite trivsamt. Vi har inte åkt på en enda solsemester med Noel och det kanske kan vara värt att lägga lite extra pengar om man hittar ett som känns rätt men kostar lite mer än vad vi tänkt. Eller hur tänker man? Låter det som att jag hittat ett hotell som är lite dyrare än vad jag hade tänkt och försöker hitta argument för att vi ska välja det? Ja, det stämmer, så är det. Det är så fint och jag vill så gärna att vi ska bo där! Längtar till Jon kommer hem så jag kan visa honom det!

Ikväll är det Desperate Housewives. Jag tänkte fixa selleri, morot och gurka med färskost pepparrot till. Te till det. Det blir finfint.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh vad härligt! Ta det dyra!

Hoppas din dag varit bra.

Kram

2009-03-10 @ 19:40:26
Postat av: Anonym

Kram Madde skulle det vara... (är tydligen inte så haj på blogginläggskommentarer :))

2009-03-10 @ 19:41:08
Postat av: Anonym

Kram Madde skulle det vara... (är tydligen inte så haj på blogginläggskommentarer :))

2009-03-10 @ 19:41:49
Postat av: Anonym

haha.. helt otroligt.

2009-03-10 @ 19:42:27
Postat av: Willea

Håller med Madde ;). Hur ofta åker man eg på solsemester? Låter härligt med Kreta!! Kram, H.

2009-03-10 @ 20:30:37
URL: http://www.willeasscrap.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0